سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 دستگاه میکرودرم ابریشن- ابریژن و یا همان دستگاه میکرودرمی که با نام دستگاه پیلینگ مکانیکی پوست نیز آن را میشناسند.در مدل های خانگی و حرفه ای با مجوز اداره استاندارد و تجهیزات پزشکی کشور عرضه گردیده است-تلفن دفتر فروش:02188912301 و 09196218617

این دستگاه- میکرودرم ابریژن (ابریشن)-  رفع کننده ی کامل چین و چروک پوست-کلیه چروک های پوستی از جمله چین و چروک پیشانی-رفع کننده جوشگاه ها و جای اسکار ، خاصیت از بین بردن جای بخیه ها و خطوطی که بر اثر جراحی های باز بر پوست بجای می ماند ، صاف کننده و سفید کننده پوست صورت که در واقع این خاصیت دستگاه بدلیل سیستم اندرمولوژی و تحریک کلاژن سازی پوست بطور طبیعی می باشد ، لک های برجای مانده ناشی از سوختگی ، جای جوش و آکنه و سایر آسیب های پوستی که جای آنها هنوز بر پوست باقی مانده است همه را بعد از چند جلسه از بین می برد+پاکسازی پوست و جوانسازی پوست..

جهت ورود به وبسایت شرکت >> اینجا << کلیک فرمایید

کارایی این دستگاه در همه نقاط جهان به اثبات رسیده است.جهت اطمینان از صحت اداعای کافیست واژه زیر را در موتور گوگل جستجو فرمایید:

microdermabrasion before and after

این دستگاه بصورت همیشگی پوست شما را صاف و زیبا می کند و اثرات آن مانند کرم های کاور و غیره موقت نیست ، بلکه همیشگی و ماندگار است زیرا در واقع خاصیت یک پوست با سنین جوانتر را به شما می بخشد.

 

رفع شل شدگی و افتادگی پوست:

 

میکرودرمی-دستگاه میکرودرم ابریژن-رفع شلی پوست

 جوان سازی پوست:
از این روش در درمان چروک های سطحی و کم عمق پوست می توان استفاده کرد.چندین جلسه درمان در این مورد بکار می رود.فواصل درمان را بر حسب وضعیت بیمار می توان تغییر داد و از هفته ای یک بار تا دو هفته یک بار فواصل را اضافه کرد . چروک های خیلی عمیق با این روش درمان نمی شوند ولی قوام کلی پوست پس از چند جلسه درمان بهتر خواهد شد و پوست شفاف تر و محکم تر می شود.چون در این روش سایش پوست سطحی است جوشگاه و تغییر رنگ پوست دیده نمی شود.
به همراه این روش از لیزرهای جوان سازی بدون زخم می توان استفاده کرد که نتیجه درمان را خیلی بهتر می کند .

 

رفع لک پیری با میکرودرمی

درمان جوشگاه های(اسکار) آکنه و آبله مرغان و رفع خطوط صورت وپیشانی رفع لک های مختلف پوست:
جوشگاه های زخم و اسکارها نباید زیاد عمیق باشد و معمولا" بر حسب نوع اسکار و محل و عمق آن به چندین جلسه درمان هفتگی نیاز دارد .در ترمیم جوشگاه های سوختگی نیز از این روش می توان استفاده کرد

لکهای حا ملگی
مهمترین اثر میکرودرم ابریشن کمرنگ یا محو کردن لکهای حا ملگی است مخصوصا اگر همزمان با آن از داروهای لک بر استفاده شود.بررسی های اخیری که روی میکرودرم ابریشن انجام شده نشاندهنده افزایش 20 برابری نفوذ ویتامین سی پس از یک جلسه درمان میباشد.این اثر میکرودم در لک هایی که قبلا با درمانهای ضد لک بهبود نیافته اند مشهود تر است .

  رفع لک های حاملگی با میکرودرمی

 

 

 رفع لک،رفع خطوط پیشانی،رفع اسکار و درمان جوشگاه ها با میکرودرمی

کوچک کردن منافذ پوست:
باز شدن منافذ پوست یکی از مشکلات عمده در خانم ها و آقایان می باشد.یکی از راههای درمان این مشکل استفاده از میکرودرم ابریشن(ابریژن) است.بعد از چند جلسه درمان بعلت بافت سازی و محکم تر شدن پوست منافذ پوستی نیز کوچک تر می شود.
 

 تمیز کردن پوست و از بین بردن کومدون های سر سیاه:
برای از بین بردن جوشهای سر سیاه که بسیار شایع می باشد نیز می توان از میکرودرم ابریشن استفاده کرد.کاهش جوشهای سر سیاه پوست به کم شدن ضایعات جوشهای غرور جوانی نیز کمک خواهد کرد . 

 

 

 

 

درمان ترکهای پوستی:
در درمان ترکهای پوست درزمان حاملگی یا چاقی و بلوغ نیر می توان از این روش استفاده نمود.

  چروک گردن:
در درمان چروک های ناحیه گردن و ضایعات این ناحیه نیز از روش میکرودرم ابریشن می توان سود جست . 

 


 


 

 

لک های پیری:
این لکها یا مربوط به آفتاب بوده یا در سنین بالا در پوست های روشن دیده می شود .این لک ها با میکرودرم ابریشن قابل درمان می باشد..

اثرات درمانی دستگاه:


نوشته شده در  شنبه 90/1/13ساعت  8:12 صبح  توسط طب کالای نوژان 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
اثرات درمانی دستگاه:
دستگاه میکرودرم ابریشن- ابریژن-تلفن:02188912301 و 09196218617